LUTFI SYAFIQ

Monday, October 25, 2010

midterm -----> final

awat aku xrasa risau lgsg aa??
kan bagus kalau aku leh fokus dan xpikiaq pasai benda2 lain yg bikin aku serabut..
aku mau fokus!
FOKUS!
dh nak exam ni..
aku pun x paham dgn diri aku skg..
kalu kt uitm dulu mmg aku main2..
tp still score.
tp kt sini aku xdak la main2 sgt..
tp...
ntah la..
serabut btoi.
sapa yg nak study ngn aku abaq!
mai kita pakat2 study sama2!
sama2 score kt mahsa ni..
jom2.
aku perlukan smangat angpa suma woi~
tlg tlg tlg~
huhu
aku nk p kt satu tmpt..
nk duk sorng2 kt situ.
nk intrapersonal...
utk aku back to normal like b4~
aku perlu itu!
aku nak LUTFI SYAFIQ yg dulu!!!!

2 comments:

anonymous said...

jujum!! kite study sma2!! =)) .. saya juga lupie yg dulu~ wahahaha

Chef Kampung said...

kamu juga lupie yg dlu?? ape tu??heheeh jom2 study!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!