LUTFI SYAFIQ

Monday, August 22, 2011

Hensem ker Cantik?

Salam...
Mungkin video yang aku nak share kali ni dah lama...
Korang pun mesti ramai yang dah tengok aku rasa.
Tapi, aku ketinggalan zaman sikit...
Baru tengok video ni...
Tersungkur aku jatuh katil lepas tengok awek cun dan sangat manis ni bertukar suara.
Perghh! Terbaik laa!
Memang geng2x transgendered ni dasyat.
Haha. Suara lelaki dia bapak sedap.
Tu pun nak jadi perempuan...
Selamat menonton...


Amacam??
Pengsan tak?
Haha.
Pengacara dia pun rebah lepas dia tiba-tiba bertukar suara.
:P

10 comments:

hyz said...

oOOOo ni dah tgk dah.... besh kan?

Anonymous said...

mati2 igt ppuan! hahax

☀ Izzaty Hedry☀ said...

terkezut dgq sora laki dia..:D..

haha

Chef Kampung said...

hyz: memang best! aku ulang dh dekat 20x. tiap2 kali ulang, tiap2 kali aku guling2. haha

Fezul Fadgley: tau xpe. sweet kot muka dia...

Izzaty Hedry: hahaha sangat terkejut. bleh tahan suara... haha

Anonymous said...

eh2 asal muke die mule2 cam pmpuan sejati. tp..........

hahaha.
suara die dua2 sedap. pheww~

kurus said...

adehhhh !! akak rebah sbb x leh tgk huwaaaaaaaaaaaaa

syazwiena khan said...

mati hidop balik pno ingat pmpuan !!

::FAIZ:: said...

dah tgk lama bnda ni

jaya jr said...

maknyah..haha

Unknown said...

tanjat boboi.... T_T

hahahaha ..aduih.. muke cun dah.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!