LUTFI SYAFIQ

Wednesday, April 18, 2012

Makan-makan di Kedai Siam

Aku yang agak serabai sekarang. Haha. Nak smart memanjang pun buat apa? Bajet ja lebih smart-smart ni. Rileks sudah.. Haha.
Ni nasik goreng kampung. Sedap. Menurut member aku la cakap.


 Ni pulak nasik goreng ayam kunyit. Sedap jugak. Memang terbaik lah!
 Salam. Hai kawan kawan! Korang lapar tak? Jom ikut aku pergi makan makan jom! Sepanjang cuti panjang ni, nak update blog un rasa maca suam suam daging kambing jer. Malas dan busy weh. Haha. Memandangkan dah ada "honey" baru ni, saja la nak try update blog pakai tab kan. Haha. Ciwi dan koya pulak. Apa apa pun, jom makan jom kat kedai siam ni. Murah dan sedap weh! Kalau sape sape nak makan, datang Kedah ok. Aku bawak pi makan. Haha.

Total kos: RM15.90 sekali minuman. Plus 2 bijik telur dadar dan 3 gelas air teh o ais :)

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

Hafiz Hafizol said...

yes. lau aku p kedah ko x bawak aku p makan sini siap! haha

jeely jelly said...

johor - kedah, erghh jauhnyee nak dtg mkn dekat kedai siam tu.. ok fine, skng tgh lapar, tertengok plak entry ni -.-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!