LUTFI SYAFIQ

Sunday, June 5, 2011

Apa Jenis Manusia! (Ibu Sakit Anak Dibunuh)

Kejam! Kejam tak?? Sape rase kejam angkat tangan! Hmm, macam-macam kes yang berlaku sekarang ni.. Pagi ni masa aku tengah usha-usha akhbar online, aku tertarik dengan satu berita ni. Tertarik bukan kerana suka, tetapi kesal. Berita berbunyi begini :


NILAI: Ibu bertarung nyawa di hospital dan anak mati dibunuh. Itulah tragedi berdarah yang menimpa seorang pekerja restoran makanan segera apabila ditemui mati dengan kesan tetak di Flat Cempaka Puri, semalam.
Lebih menyedihkan, mukanya turut ditekup bantal tidur sebelum ditinggalkan pembunuh terbabit yang kemudian melarikan komputer riba dan telefon bimbit milik mangsa. 
Dalam kejadian jam 9 pagi itu, mangsa, Azizul Ali, 29, ditemui terlentang di dalam bilik tidurnya dengan kesan kecederaan teruk di kepala dipercayai ditetak.

Timbalan Ketua Polis Daerah Seremban, Superintendan Mohd Yusoff Awang, berkata teman serumah mangsa berusia 20-an yang kebetulan baru menamatkan syif kerja menemui mayat mangsa di atas tilam di rumah flat tiga tingkat itu.

“Teman serumah mangsa yang kebetulan mahu mencari komputer ribanya di bilik mangsa terkejut apabila melihat mayat berlumuran darah dengan kesan kecederaan di kepala,” katanya di sini, semalam.

Sumber: onlineMetro

Apa yang boleh aku katakan mengenai kes ini, kita perlu berhati-hati walau dimana kita berada. Macam kes di atas, kat dalam bilik pun kena bunuh. Jadi??? Beware!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!