LUTFI SYAFIQ

Sunday, March 11, 2012

Tiba-tiba jatuh hati dengan CHEVROLET CRUZE

Salam.
Apa tu Chevrolet Cruze? Haha. Tu nama kereta lah weh! Nak dijadikan cerita, kemarin aku pergi Giant kat Kuala Terengganu. Kat bawah tu ada pameran kereta ni. Aku pun apa lagi, pergi la belek-belek kereta tu dengan penuh konfident. Bajet-bajet kaya la kan. Mula-mula, salesman tu buat endah tak endah ja kat aku. Lantak lah kan. Tiba-tiba secara tak sengaja aku tercakap macam ni kat member sebelah aku "Daripada aku beli Civic, baik aku beli yang ni kan? Smart jugak...". Pastu dengan tiba-tiba salesman tu mai kat aku dan terus promot kereta Chevrolet ni. Dia siap buat komparison lagi antara Civic dengan Cruze. Aku pun dengar ja la penerangan secara terperinci pakcik promoter tu.

Dah bosan dengar pakcik tu bercerita, aku terus cakap "Macam mana saya nak test drive kereta ni?". Pakcik tu terus excited pergi ambik catalog dengan kertas harga kereta yang siap tulis nombor telefon dia lagi kasi kat aku. Dia cakap nanti call dia untuk buat appoinment test drive. Perghhhh! Teruja aku. Kahkahkah. Lepas tu aku pun ambik kertas tu dan terus blah.

Tapi serius aku jatuh hati weh dengan kereta Cruze ni. Smart. Bodykit and skritting dia smart. Bekenan tau! Haha. Hangpa tengok gambar-gambar kat bawah ni. Smart kot!

Dari sisi depan!
 Pandangan dari belakang!
Bahagian dalam!

Amacam? Smart kan? Bagi aku memang smart. Hangpa aku taktau laa. Haha. Kalau ada rezeki lebih, aku nak beli! Tapi aku berkenan warna biru! 
Macam ni macam ni!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!