LUTFI SYAFIQ

Friday, April 29, 2011

Contest Gambar Saya Cantik!

Hahaha! Aku kena tag dengan salah seorang blogger ajak masuk contest ni.
Mula2 rasa malas sebab aku bukan jenis suka perasan cantik2 ni. Wakaka cool ja.
Tapi dah bosan2 ni aku join jugak la. Sekadar memeriahkan suasana.
Ok malas nak berceloteh panjang2.
Ni banner contest tersebut. :)
 Allright, ini lah gambar aku sebelum dan selepas di edit. Cantik??? Kalau cantik sila angkat tangan! haha aku edit simple2 saja. tak suka gambar yang serabut2 dan nampak macam ala2 cover komik. hahaha. it's not impressive enough for me!  (Macam ala2 Smallville tak?)
Ok, dia suruh tag 5 orang lah. Hmm awat tak suruh tag 30 ka 40 orang? Hehehe hmm nak tag sapa erk?

Nisha
Nizar
Wiena
Mamaleesya
Acap

Ok done. Terima kasih.






5 comments:

Amir Aidid said...

lutfiee , thanks ya join walaupun kurang berminat . maaf laa ame tag kamu . really hope you dont mind . :)

p/s ; have a great saturday ahead ya . take care . :)

Chef Kampung said...

no problem!!! hehe

Unknown said...

Datang sini cek entry.. Thank u sudi joint n gud luck ^____^

Chef Kampung said...

thx. hehee

Hafiz Hafizol said...

MENANG TAKKKKK??????????

mesti kalah..

lalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!