LUTFI SYAFIQ

Sunday, May 13, 2012

Rangsang Deria dengan LG Cinema 3D Smart TV!

Salam. Korang mesti pernah dengar kan jenama LG? Dah popular sekarang. Macam-macam alat elektronik telah jenama ni keluarkan.  Dan yang sangat popular dan menarik perhatian aku sekarang ni adalah LG Cinema 3D Smart TV! Perghhh! Dengar nama pun dah superb kan?  Kali ni aku nak share kenapa aku nak merangsang deria aku dengan LG Cinema 3D Smart TV.

Selalu kalau kita nak tengok cerita 3D mesti kena pergi cinema kan? Tapi dengan adanya teknologi hebat daripada LG ni kita dah tak payah susah-susah nak pergi cinema. Dok dalam rumah pun dah boleh rasa nikmat menonton cerita 3D. Best kan? Nak kena sambar satu ni letak kat dalam bilik!

Haa, kau tengok! Konfem tercabut jantung kalau tiba-tiba harimau kat dalam TV melompat keluar macam tu kan? Best ni! Lagi lagi bila tengok cerita aksi macam ni. Aku nak sangat! Kasi jantung dupdapdupdap!

Nak jugak rasa macam duduk di dasar laut. Ikan-ikan berenang ke muka. Best sangat. Kalau kata tengok tv ni, seharian tak keluar rumah aku rasa.

Tengok pulak remote dia, style sangat. Ni jadikan aku lebih tertarik dengan LG ni. Perghh! TV ni jugak dengaq kata ada 3D sound effect. Memang lagi kecut perut la kalau tengok cerita-cerita suspen atau aksi. Ni yang buat aku nak sangat-sangat rangsang deria aku ni dengan LG Cinema 3D Smart TV!

Hmm untuk info lanjut pasal TV bijokkk ni, hangpa buleh la masuk dekat LG Inf0.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!