LUTFI SYAFIQ

Thursday, December 24, 2009

Bonjour! Salut!];))


video ni I shooting kt area UitmPenang ja. this video is for Madame ER Ann nah,my french's lecturer,our final projet video.;))...ntah pape yg aku merepek ckp tu.huh!whatever!
thanks to my classmate,AMRI sbb jd director kitorg.luv u la!haha.kami berdua,aku n shima sgt hargai jasa baik ko..kamera ko lg..huhu.

MASA KAT PENANG
hmm...pagi aku terpaksa bagun awal sbb aku duk kt kolej mutiara..koleh tu dok luaq kampus uitmPP.nak kena jalan kaki lagi p tunggu bus.jauh lak tu.tp dh 3-4 bulan dok sana ok la..alah bisa tegal biasa dah.heheh.;))

hmm,member2 aku yg sama kos ngn aku semua style2..besa la BUDAK2 HOTEL..yang aku ni lak jenis pakai ikut suka hati aku ja..p klas pakai jeans ngn t-shirt kolar besa ja..ramai yg classmate aku pakai kemeja ber neck tie lg tiap2 ari..mmg smart rr!
aku pakai terlampau "rileks" sbb aku dok serumah or sekolej ngn budak2 engineering..aku sorang ja budak art...so,aku lebih kepada engineering dlm cara berpakaian n aku cukup baik ngn budak2 engineering...budak2 hotel ni ada yg ok,ada yg aneh n pelik skit...kiranya,org boleh beza la antara fakulti hotel ngn fakulti engineering..budak hotel mcm high profile skit.
hoho;p

kelas or blok akademik aku ada kt kampus uitm n also kt perda,
kadang2 tu kan,xlarat nk "ligan" bas sbb nak attend klas.penat!SERius!
xyah minum JUSMATE5 bleh kurus!
hahahaha ;))
kelas kitorg kt perda dekat gila2 ngn jusco BM...slalu lepas klas p mkn kt jusco n lepak2 sana..sgt best!

hidup aku ngn budak2 hotel hanya time klas sahaja.
selepas klas,member2 aku semua budak engineering n farmasi.
aku pun kadang2 TERstudy subjek depa.
adoi pening
depa bukak buku aku,aku bukak buku depa,
PERRRRGHHHH!!!(pali slalu kata)
;P

tggu lg na aku update pasal ni..penat arh!
au revoir!!!
;))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!