LUTFI SYAFIQ

Thursday, December 22, 2011

AD + IZ

Salam...
Wargghhh mengantuknya...
Lama aku tak update blog aku ni kan?
Haha, malas gila ok.

Hmm, ada tak sapa-sapa yang minat baca novel kat sini?
Aku baru habis baca novel yang berjudul AD+IZ.
Pelik kan tajuk novel tu?
HAHA
Itu nama watak dalam novel tersebut sebenarnya.
Nama glemer macam tu kot.

Novel tersebut seperti di bawah:
Sedikit cerita daripada aku:
Novel ni mengisahkan seorang gadis yang miskin, hidup dengan keluarga tiri yang macam haremmm jahatnya.
Satu hari tu, dia terpaksa hantar baju kat rumah orang kaya ni.
Masa kat situ, ada sikit salah faham terjadi yang di mana dia terpasa kawen kontrak dengan seorang kerabat diraja. Pergghhh memang terbaik arr kan...
Lepas tu, banyak perkara yang pahit dan ada juga la yang manis sikit-sikit terjadi.
Macam-macam teknik suspen yang membuatkan aku tertanya-tanya tau telah dimasukkan dalam novel ni.
GRR, habis jugak aku baca ok.
Corak penulisan dan latar bagi novel ni pun bersesuaian dengan pemikiran dan cara hidup kita kita pada hari ni.
Perkataan seperti "android" juga ada digunakan.
HEHE, agak lucu, suspen dan sedih hingga membuatkan menitisnya air mata tatkala membaca novel ini ok.
Korang cuba la baca ok.
Takkan mengecewakan!

:)

8 comments:

Eyda Syahida said...

nak pinjam! >.<

laskar pelangi said...

kawan cakap novel ni best. best sangat eh? ce try baca karya siti rosmizah.lg best:))

zatiey said...

kalau p cri novel kat kedai..slalu tjmpe novel ni..tp x trse nk beli..tp pas bce entry ni.. rase mcm nk p beli pulak..:)

вιє'ѕ ѕтσяу♥ said...

best novel niee :) dah bace sampai nangis haaaa :) Hihi

cimOt said...

aku suka novel gak..and aku jual novel jugak..novel bundle range RM10-20 je..AD+IZ ni pon ade..

jom laaa

https://www.facebook.com/pages/Bukan-Window-Shopping/195029100542886

LUTFI SYAFIQ said...

thx semua yg comment ;)...

SheyPull said...

ko taknak bagi aku novel ke?
ce hadiahkan aku novel..:P
aku takpenah bace novel...:)


JOM singgah blog saya nak? Ade cite best...Bencana atau Musibah di TERENGGANU?

Eera Shera said...

novel ni sgt bes..bleh wat org ketawa dan menangis ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!