LUTFI SYAFIQ

Thursday, July 28, 2011

1sti time assignment aku kena reject

Salam.
Haha, tak paham aku!
Sejak aku study daripada sekolah menengah sampai masuk UITM dan masuk MAHSA University College ni, sekali pun assignment aku tak pernah kena reject tau! *bangga
Tapi hari ni mencatatkan sejarah apabila hampir satu kelas kawan-kawan aku yang hantar assignment kena reject.
Kami kena buat semula. Warghhh!
Tapi aku ni kan jenis rajin dan tabah, dengan rela hati aku telah mintak pertolongan CIK MUMUI untuk membantu aku mengedit semua assignment yang telah diriject tersebut!
Grrr dengan rasa humble dan sedikit sedih, aku pun edit dan terus mengedit dan akhirnya siap jugak!
Berdebar menunggu hari esok.
Sebab esok nak kena submit kembali assignment tu.
Harap-harap tak reject dah.
Kepada kawan-kawan aku yang lain, Good Luck for tomorrow!
Haha.

Wasalam

5 comments:

Hafiz Hafizol said...

arap2 la kene reject lagi .. warhahaha... *kejam

mumui said...

hahaha.. aku da print da report kau tu... harap2 diterima..

::FAIZ:: said...

sabar k

Unknown said...

sabor jer lar,goodluck!

Unknown said...

jangan kasi kena reject lagi ok.good luck =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!