LUTFI SYAFIQ

Sunday, July 3, 2011

Bakal Artis Popular yang HOT

Salam…
Selamat Pagi semua! Hari ni aku nak cerita sikit perihal sorang kawan aku ni. Dia ni budak dentist kat MAHSA JUC gak. Nama dia Meicther. Aku panggil L or Mike(glemer la konon). Dia pandai menyanyi dengan penuh perasaan. Ala-ala Anuar Zain dah aku rasa. Bakal retiss fowfullarrr nih! Hehe.
Klik Header kat bawah untuk usha blog dia.

Tengok video kat  SINI… Lagu ciptaan dia sendiri. Best jugak. Walaupun video low quality. Hahaha, besala kan, ‘bakal’ retis bukan mampu nak beli DSLR macam aku. Kesian… (mati aku kalau dia baca nanti)

Dah tengok? Ok ka? Haha.
Aku rasa kalau lagu tu dia kasi aku olah semula lagi best! (pengsan)
Haha

Wasalam dan selamat hari Isnin.
=)

1 comment:

EZAN IDMA said...

bleh tahan sedpp :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!