LUTFI SYAFIQ

Thursday, June 30, 2011

JADUAL HARIAN AKU YANG SANGAT SISTEMATIK

HARI/
MASA
AHAD ISNIN SELASA RABU KHAMIS JUMAAT SABTU
PAGI BANGUN TIDUR BANGUN TIDUR BANGUN TIDUR BANGUN TIDUR BANGUN TIDUR BANGUN TIDUR BANGUN TIDUR
TENGAHARI MAKAN MAKAN MAKAN MAKAN MAKAN MAKAN MAKAN
MALAM TIDUR TIDUR TIDUR TIDUR TIDUR TIDUR TIDUR

Amacam? Sistematik dan simple kan jadual harian aku?

Bila aku tengok balik, macam jadual untuk haiwan ternakan jer. *pitam~

Korang jangan jadi macam aku, ok?

Wahaha.

Selamat malam.

6 comments:

NuSaNa NoSa 91 said...

ahahahaaa~ xbleh bla betul jadual tu.. bgun, mkn, tidur.. adesss.. =.="

Azham Vosovic said...

Hahahah, lawak serious lawak... *macam haiwan ternakan tu paling best hahahahah

misz sheyla said...

hahahahahahhaa...kucing aku punyer jadual pun ag banyak aktiviti....tiap petang layan wonderpet kot kucing aku

nsdahlia said...

haiwan ternakan pun ada lebih byk aktiviti drpd ni. haha~

LUTFI SYAFIQ said...

hehehe. tq semua. aku mmg rajin~ -.-"

Nur Fajariah said...

same here...cuti tak tau nak wat apa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!