LUTFI SYAFIQ

Friday, June 24, 2011

Perjalanan Masih Jauh

Salam..
Hmm, hari ni dah 25/6/2011 kan?
Esok pasti 26/6/2011... Betol tak?
Sebab tarikh tu sekali ja dalam setahun.
Dan tiap2 kali tarikh tu tiba, aku jadi takut.
Aku bayangkan kedut-kedut kat muka aku ni semakin bertambah. (walaupun muka aku tegang)
Hmm, esok nak pergi mana tah.
Ingat nak makan GCB McD.
Tapi... Takpe lah, batalkan niat tu.
Save saja duit.
Dok kolej saja lah. Hehe.
Bila aku fikir balik, jauh lagi perjalanan hidup aku ni...
Banyak lagi aku nak kejar.
Ilmu pun baru secalit dakwat.
Sangat banyak lagi yang perlu aku cari dan dalami.
Moga-moga selepas tarikh 26/6/2011 ni aku akan jadi lebih matang dan lebih berdikari.
Amin...

*lapar kek cheese la. :)

6 comments:

fifianggun said...

smile jeeee

syrupmasin said...

ecece..bermadah :D

::FAIZ FARISH:: said...

ari jadi ko ke?


blh tak buang word Veri tu, malas aku nak taip tiap kali

Eera Shera said...

semoga hari esok lebih baik dr smlm!

misyamissyou said...

wah..happy birthday in advance lah! smoga umo baru yg lebih baik :D

syazwiena khan said...

hari jadi u ka ?
madah sakan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!