LUTFI SYAFIQ

Wednesday, June 8, 2011

Tuala Wanita | Selamatkah penggunaannya oleh para wanita hari ini?

Salam..
Hmm, semalam demam, tak sempat nak update blog. Hehe rindu rindu! *ngade.
Allright, apa yang aku nak kongsi pada hari ini adalah mengenai tuala wanita?
Erkkk, boleh ke?? Hmm, sebagai seorang lelaki, kita harus tau apa yang baik untuk orang perempuan.
Betul tak pakngah2 pakcik2 kat luar sana?? Kena ambil berat tau pasal makngah2 dan makcik2. Baru bahagia rumah tangga... Hahahah.
Baiklah, sekarang terdapat pelbagai jenis tuala wanita kat pasaran. Tak payah la aku sebut kan??
(aku pun tak tau sangat jenama2 tuala wanita ni)
Tetapi, selamatkah tuala wanita tersebut dipakai oleh para wanita???
Hmm, mungkin para wanita sendiri tidak menyedarinya.
Ok, jom kita kaji sikit pasal tuala wanita ni...
 Korang tau tak kebanyakan pad korang wahai kaum wanita sekalian berasal daripada bahan kitar semula seperti ini????
Yang kemudiannya diproses menggunakan BAHAN KIMIA sehingga menjadi putih seperti di atas???




Dan, berikutan daripada pemakaian tuala wanita yang beracun tersebut, korang berisiko untuk mendapat penyakit seperti di atas!!! Mungkin bukan dalam jangka masa terdekat, tetapi bayangkan bila korang dah beranak pinak nanti... Aku bukan nak takutkan kaum perempuan, tetapi ingin berkongsi perkara yang baik...

Berikutan masalah seperti perkara di atas, aku nak kongsi satu produk ni... Pad Herba daripada Avail Beauty... 100% diperbuat daripada kapas! BUKAN DARIPADA BAHAN KITAR SEMULA!
Korang cubalah produk ni ya... Selamat... Dan yang paling penting, JAMINAN INSURAN RM3 JUTA kalau korang mendapat penyakit selepas menggunakan pad herba ni.. itu jaminan syarikat avail... Jadi? Ini memang sangat meyakinkan...
Yang menarik pasal pad herba ni kan, ia boleh merawat pelbagai jenis masalah penyakit seperti:
-keputihan
-senggugut
-sakit kepala (amik tempek jer kat dahi!)
-sakit lulut (tempek kat lutut)
-terapi untuk mata (tempek kat mata)
-boleh detect masalah wanita dan mengesan kanser pada peringkat awal! 
benda2 kat atas ni semua benar! bukan gurauan! lelaki pun boleh guna pantyliner.
Tukar tuala wanita anda kepada pad herba ini.. Mencegah lebih baik daripada merawat... Insyaallah, korang para wanita akan lebih selamat...
Yang buruk dari saya, yang baik dari Allah.
Renung2kan... :)

Wasalam...


Sebarang pertanyaan boleh hubungi aku di Facebook.

4 comments:

Rozuan Ismail said...

boleh tolong komen balik x entri yg contest tu ..tdelete

GEMUKituMENARIK said...

yup !

pad herba tu memang bagus :)

yaya_flanella said...

tahuuu! yaya pakai jugak pad herba tu. huhu. mmg pad sekarang buat dari bahan kitar semula :(

Anonymous said...

saya setuju.. saya sendiri mgalami keputihan sebelum kawan saya cadangkan guna yg ni.. skg masalah keputihan tiada. gatal2 tiada dan saya lebih selesa... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!