LUTFI SYAFIQ

Thursday, June 23, 2011

Awak Artis eh?

Salam.

Tadi lepas kelas aku teman sorang member aku ni pergi beli W1GGY.
Dia ni seorang blogger yang PEMES gak ni! Retisss owh! (artis kerr)
Nak tau sapa dia, terjah ---> NISHA
Cun tau si NISHA ni.
Model sambilan. Bakal model terkenal jugak lah kot nanti.
Ala-ala Hanis Zalikha camtu kot...
Kau mampu ker NISHA?
Haha.
Masa dekat Low Yat tu, yang si promoter tu cakap kat aku.

Dialog seperti di bawah:

Promoter: Muka abang ni familiar la.
Aku: Yaka?
Promoter: Hmm, macam artis mana tah. Macam selalu nampak.
Aku: Hmm, nampak dekat Astro kot. Sebab pernah keluar Astro. (sambil buat muka confident)
Promoter: (muka sedang berfikir).
NISHA: A'ah, kitorang selalu gak keluar kat Astro same-same.
Aku: (NISHA ni pun nak mencapap jugakk, bajet artis la tu)
Promoter: Owh, patut macam pernah nampak. Familiar sangat.
Aku: (senyum-senyum malu)

Lepas ja beli W1GGY tu, terus pergi jalan-jalan.
NISHA sempat lagi beli contact lens baru kaler grey 3 tones.
Untuk pakai pergi PICC esok katanya.
Feeling macam artis femes artis la tu!
Haha

Pastu kami singgah makan kat McD.
Tapi sebelum pergi McD, sempat lagi beli Sushi.
Then makan dekat McD. Bapak kenyang!

Tengok la pic-pic kat bawah ni.
 Ni la si NISHA. Model tau!
 Bapak banyak kitorang makan kan? Haha
 Si NISHA semangat nak makan sushi tu...
 Aumm. Sedappp... Macam artis kan? *perasan sekejap
P1 W1GGY baru! Haha NISHA sangat mencapap ok!
Bangga ada P1.
Padahal pakej yang murah jer pun.
Aku punya pakej lagi mahal! Hahaha

Sekian
:)

14 comments:

aqmalazmi said...

bertambah femous lah anda berdua nnti =)

Erin Lutfi said...

wooahhhh~ sedapnyaa sushi :D

IMANSHAH said...

i berkenan lah..

syrupmasin said...

wuahaha..haah la..patot selalu nmpak kuar dekat astro :D

jaya jr said...

haha,nisha tu ade pakwe dok lagi..tapi tu blakang kire..klo mu nok kluo ngn die,aku nok ikut jugok..kah3..

LUTFI SYAFIQ said...

aqmalazmi: haha tu rr...

Erin Lutfi: nak? hehe

IMANSHAH: berkenan kt nisha? err, mahal tu. haha

syrupmasin: hhe nmpk eh? bgus2...

jaya jr: haha single. aku tgh ngejas rr ni.. hahaha

Bluewendy said...

Kih3!! sweet jek.. pastu abg tuh ye2 jek percaya..hehehe.. insyaAllah suatu hari nnti kan..=)

nsdahlia said...

artis ker?

*hampir percaya*

syoknya makan... ingatkan 10 org punye meals tadi. dah 2 bulan x melahap mc :P

::FAIZ FARISH:: said...

Aqmal komen ko mesti tak Ikhlas kan?

LUTFI SYAFIQ said...

Faiz Farish: jeles la tu.

saiazuan said...

ok x servis p1?

LUTFI SYAFIQ said...

ok sgt!!!

fifianggun said...

wuwwuuuuu,,,,date dengan bakal retisss

hafiz hafizol said...

OWh... Bila lah leh kuar camnie ngan retis ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!