LUTFI SYAFIQ

Monday, June 6, 2011

Juara Mentor SALMA Sebelum dan Semasa Juara

Salam 1Malaysia semua...
Hari aku nak kongsi sikit pasal juara mentor yang baru ni...
Mungkin isu mentor ni dah suam, tapi aku nak tunjuk sikit gambar sebelum dan selepas bergelar juara.
Banyak perubahan... Kak Salma nampak lagi jelita berbanding sebelumnya...
Hehe, kak Salma ni macam malu-malu sikit orangnya...
Tapi apa-apa pun suara dia memang power!
Bergegar MAHSA College time dia menyanyi lagu 'Listen'.
Gambar kat atas ni masa Mentor datang buat show dekat MAHSA. Salma malu tau nak bergambar ni... Hehhe... Humble je... Kalau nak tengok gambar MENTOR di MAHSA lebih banyak sila klik SINI
Ok gambar yang kat atas ni masa Salma menjadi juara mentor. Cun kan? Semakin bersemangat! Aura itu bertambah kat wajah dia.. hehehe TAHNIAH Kak Salma...
Gambar kat atas aku ambil dari abg nara... TQ.
Curi gambar satu yer abg nara... hehe

5 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

fuuh..salma tuu.. hehe

LUTFI SYAFIQ said...

comey kan salma? haha

syazwiena khan said...

wah !saya minat salma jgk :)
btw , u punya entry bout E.coli sangt superb ! i pkai utk presentation BEL260 pg td . haha !

LUTFI SYAFIQ said...

wiena : hehe wah kai utk presentation? trnslate masuk BI ka? hehe bgus la.. kongsi2 info... :)

hafiz hafizol said...

gomoknyewwwwwwwwwww.... Muahahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!