LUTFI SYAFIQ

Monday, June 13, 2011

Gambar juga mempunyai Kuasanya yang tersendiri

Salam semua...
Kuasa gambar?
Macam mana tu kan?
Ok, bagi aku, gambar yang hebat mempunyai kuasanya yang tersendiri.
Kuasa apa ya??
Kuasa untuk memukau pandangan kita dan mengawal minda kita.
Juga dalam masa yang sama, menyejukkan hati kita...
Aku suka melihat gambar-gambar yang indah-indah.
Aku dapat rasa ketenangan walau hanya melihat gambar.
Korang?
Ok, sekarang aku nak kongsi beberapa gambar yang aku kira dapat memukau pandangan.
Ayuh saksikan!








Bagaimana???
Indah kan?
Allahuakhbar...
Di dunia pun sudah begitu indah, tak dapat bayangkan bagaimana di syurga Allah kelak.
Mudah-mudahkan kita semua akan mendapat nikmat syurga. Amin.

8 comments:

Sembang Kemas said...

bila gua tengok gambar macam ni terasa seram,apsal ek?

LUTFI SYAFIQ said...

hmm seram sbb kita rasa yg kita ni sgt kerdil di sisi NYA.

Adeela Oh Lala said...

cantex.. :)

CikAizA said...

ermmm Lutfi.. nanti kita g honeymoon kat salah satu yg dalam pic entri ni ea... hehhheheh

syrupmasin said...

fuyooo..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

Ya Allah, indahnya pemandangan ciptaan Yang Kuasa.

miss fatihah said...

btl..kdg2 tgk gmbr blh rs tng :)

Mawar Berduri said...

kuasa gambar yang buat aku tenang, tersenyum, dan menangis.. hebat kan kuasa gambar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!