LUTFI SYAFIQ

Tuesday, June 7, 2011

Video | Main Ulaq Sambey Juai Ubat kat Stadium Aloq Setaq

Tajuk dalam loghat Kedah. Kalau formalnya macam ni ( MAIN ULAR SAMBIL JUAL UBAT DI STADIUM ALOR SETAR) Paham kan? Hehehe.

Video ni aku sempat rakam masa aku pergi jalan-jalan kat uptown stadium loqstaq... Diorang ni jual ubat... Sambil wat pertunjukkan ular... Kalau korang tengok video ni, nampak sangat merbahaya... Bukan sebab apa, budak-budak kecik pun dok main-main ular. Hmm, macam bahaya ja... Apa-apa pun, saksikan video kat bawah ni... Loghat Kedah ok!

Amacam?? Paham tak dia cakap?? Haha sambaqq bukan tak sambaqqq. Hahaha.

Hiburan dan halwa mata sebelum tidur...

-LS





4 comments:

syrupmasin said...

haha..3 taun beljar dekat kedah buad aku paha, la jugak ape dy cakap :D

LUTFI SYAFIQ said...

hahaha ang biaq btoi?? ang tulis komen kt ataih tu pun aku srabut perot dh baca.. hahahah

Sollehudin Sapari said...

dulu cikgu bm aku soh sebut ayat ni laju2. "ulaq ayaq panjat pagaq jatuih dalam ayaq acaq". sape tersasul kena kopek..haha..

LUTFI SYAFIQ said...

tudia cikgu ang... dasyat aih suruh sebut panjang.. cuba sebut 'ulaq melingkaq ataih pagaq' laju2 tgk. tu pun dh susah. wahhaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!