LUTFI SYAFIQ

Sunday, June 26, 2011

Hari ni Aku nak Berperang dengan 3 Orang Blogger ni

Salam.
27/6/2011 sudahh!
Hari aku nak berperang dengan tiga orang blogger hotSETUF ni.
Hot ker?
Haa? Korang HOT ker? Grr.
Korang nak berperang sangat kan?
Jom.
Korang cari pasal sangat kan dengan aku pagi-pagi.
Boleh pulak upload picture aku kan?
Siap banding-banding lagi antara dulu dengan sekarang.
Grrr!
Nak tau tak siapa blogger-blogger perasan hotSETUF tu?
Yang upload pic aku tu si Fyna Matlin.
Yang perasan hensem dan cool tu si Nishianisha.
Dan yang sorang lagi ni terlibat secara tak langsung iaitu cik Mumui!
Cute sangat la kan nama ko mumui? Mesti ko ingat ko cute.
Lalala~ *muntah
Pic kat atas ni masa kelas pagi tadi. Bajet cute la tu. Yang kiri Nisha dan kanan Fyna Matlin.
Diorang ingat mata kaler-kaler tu hot kot? Grrr.
Klik sini kalau nak tengok entry HOT pasal mata.
Haa, ni si Mumui yang terlibat secara tak langsung dalam peperangan kami bertiga.

*ketiga-tiga mereka ni adalah classmates aku. Terjah la diorang. Kalau ada sape-sape yang nak join kami berperang dipersilakan.

7 comments:

mumui said...

cute la!!! mesti kau jeles kan... ahahha!!!

Chef Kampung said...

grrr! talk to my hand! *taknak kalah!

mumui said...

dont want!!! ckp je jeles!!! cepat!!!!

Chef Kampung said...

grrr. taknak!

Anonymous said...

nasib baik tak berperang dgn saya....ha3

ZaraZueyin said...

mata kaler2 mmg hot...hehe

Fathiah Hamim said...

hahah perang jangan tak perang :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!