LUTFI SYAFIQ

Wednesday, June 22, 2011

Kenapa Aku kata Gemuk itu Azab?

SALAM...
Gemuk tu azab!
Aku taknak cakap banyak-banyak.
Tengok video kat bawah ni.

Menyanyi pun tersemput-semput.
Tu pun nak menyanyi.
Tapi kalau macam kak dibah noor dan dina tu ok la. Suara power!
Gemuk dan sihat itu tak kisah.
Tapi bagaimana dengan semput-semput dan termengah-mengah bila berbadan besar ni?
Sihat kah begitu?
Hmm

10 comments:

syrupmasin said...

peghh..kesian doe..dy pon nk tunjuk bakat jugak..bukan kau sorg je bole nyanyi..

tyka said...

btol btol.. kalo gemok sehat takpekan.. huhu mcm DT.. teheee

Lelaki Ini said...

errr
kesian la plak!

nsdahlia said...

siannye, sy plak yg semput tgk..

LUTFI SYAFIQ said...

syrupmasin: haha kan?

DT: betol tu!

Lelaki Ini: hmm tu la.. kesian sgt.

dahlia: betul sgt!

Fathiah Hamim said...

huh huh aku yang semput

saya_arief said...

kesian tengok.

Shuu Hrdn said...

gua gemok tapi hot setaff ahahaha

fifianggun said...

dunie2,,,gemok salah kurus pon salah,,haishhh,,,actually fifi ni dalam kalangan kurus,,,tu pon orang nak pertikaikan,,kalau gemok tak tahulah camne

Sya Hyo-Sonn said...

kesiannya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!