LUTFI SYAFIQ

Friday, June 10, 2011

KL Gangster TAK BEST LANGSUNG!


Salam...
Kl Gengster tak best langsung woi!
Serius tak best!
Tak payah tengok laaa!
Konfem korang menyesal!
Cam ape lagi citer tuh!
.
..
...
...

....


HAHAHA!


NANTI!!!! JANGAN BERHENTI MEMBACA!


TERUSKAN....

Sebenarnya aku teringin sangat nak g tengok citer tu...
Tapi tak berkesempatan lagi ni.
Malam ni kot kalau takde pape hal aku nak terjah jugak JM Cinema!
Mengidam nak tengok sangat ni!
Jom! Sape-sape nak join 'tak kira la lu abang long ker lu ayahanda ker, ini Jitra gua pegang!'
Boleh?
HAHAHA

*ayat permulaan serta tajuk entry kali ni adalah ayat orang yang sakit hati sebab tak dapat pergi panggung lagi macam aku.
**To Shamsul Yusof, jangan saman aku! Hahaha

1 comment:

Sollehudin Sapari said...

mmber2 ak x nak tengok sbb ada sham tu..nnti dah tengok bwt luahan hati sket ek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!