LUTFI SYAFIQ

Tuesday, June 28, 2011

Dia Abang Long Gua

Salam.
Tadi aku shooting dengan Aron Aziz kat MAHSA ni.
Biasala kan, aku kan retiss. *pengsan
Untuk tambah duit poket, kena la kerja.
Haha.
Pic kat atas ni pic aku dengan Abang Long aku.
Aku lagi tinggi daripada abang long.
Tapi dia lagi taff ar. Wahaha.
Tunggu filem KL Gangster II ok?
:P

14 comments:

tyka said...

ok jeles !!!

A M E ! said...

untung laa dapat bergambar dengan Aaron Aziz . AHHAA :D

Syazwan said...

haroon aziz..hehhe.

mumui said...

cis!!!!!! abg long?? *pengsan xbgn2..haha

Muhammad Nabihan said...

untung laaa.tggu nanti kita shoot ramai2.haa

LUTFI SYAFIQ said...

bihan: harus la boleh! ada kamera mahai2 xleh simpan2. watermark tu penting ok! wahahah

syazwiena khan said...

fine . hati ku berkecai .

acu eka said...

jeng3..
hek3
lomentik2 cni pn ley jdk genster
kikiki

muhamadsufian89 said...

tinggi la lu beb. gua ingat aaron aziz dah abis tinggi dah. sekali tengok lu lagi tinggi memang model la. hehe *ada nak pakai model utk budak sekolah tak?? gua nak!!* haha

LUTFI SYAFIQ said...

syazwiena: haha awat lak?

acu eka: haha badan mmg gengster.

sufian89: haha tggi la sikit dri aron. tp xleh nk jd model sbb gemuk. kalau taff cm aron bleh rr. haha

jaya jr said...

haha..aku jumpe abang long dil kat mydin mall terengganu rilek je..kah3

hana nabihah said...

nk jugak ~

::FAIZ FARISH:: said...

baikla

LUTFI SYAFIQ said...

Faiz Farish: jeles la tu. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!