LUTFI SYAFIQ

Saturday, July 7, 2012

Gambar: Floria Putrajaya 2012

Salam. Kali ni aku nak share sikit gambar-gambar di sekitar Pesta Bunga di Putrajaya. Floria Putrajaya 2012. Kemarin aku sempat pergi terjah pesta bunga tu. Memang best. Rasa macam musim bunga dekat oversea. Hehe. Terdapat juga gerai-gerai jualan pelbagai jenis tumbuh-tumbuhan daripada pokok bunga hiasan sehinggalah pokok buah-buahan. Terbaik! Jom tengok gambar yang sempat aku snap menggunakan kamera henset aku. Sorry kawan-kawan, DSLR ada orang pinjam. Huhu.

20120707_15071720120707_14123720120707_14125620120707_14131220120707_14132920120707_14134320120707_14135720120707_14140320120707_14163620120707_14183620120707_14170520120707_14173920120707_14181020120707_14191720120707_14193520120707_14195620120707_14203620120707_14235920120707_14274020120707_143007

Haa, ni la serba sedikit gambar-gambar yang aku sempat snap. Kalau korang nak tengok lagi keadaan kat Floria Putrajaya 2012, cepat pergi sana! Hari ni last ok! Cepat cepatttt!

3 comments:

nana kamarul said...

Eh! Macam best je. Sampai bila ni? Nak pegi lahhhhh!

Fatihah said...

sangat cantik !

shiQin Az said...

hari tu ade jgk pernah pergi pesta bunga dengan akak..pergi time mlm penutupan..lpas tu balek, macam2 bunga kami curik! ooopss, bunga kecik2 je..teheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!