LUTFI SYAFIQ

Monday, August 22, 2011

Hensem ker Cantik?

Salam...
Mungkin video yang aku nak share kali ni dah lama...
Korang pun mesti ramai yang dah tengok aku rasa.
Tapi, aku ketinggalan zaman sikit...
Baru tengok video ni...
Tersungkur aku jatuh katil lepas tengok awek cun dan sangat manis ni bertukar suara.
Perghh! Terbaik laa!
Memang geng2x transgendered ni dasyat.
Haha. Suara lelaki dia bapak sedap.
Tu pun nak jadi perempuan...
Selamat menonton...


Amacam??
Pengsan tak?
Haha.
Pengacara dia pun rebah lepas dia tiba-tiba bertukar suara.
:P

11 comments:

hyz said...

oOOOo ni dah tgk dah.... besh kan?

Fezul Fadhley said...

mati2 igt ppuan! hahax

☀ Izzaty Hedry☀ said...

terkezut dgq sora laki dia..:D..

haha

LUTFI SYAFIQ said...

hyz: memang best! aku ulang dh dekat 20x. tiap2 kali ulang, tiap2 kali aku guling2. haha

Fezul Fadgley: tau xpe. sweet kot muka dia...

Izzaty Hedry: hahaha sangat terkejut. bleh tahan suara... haha

i am S!L4H.. said...

eh2 asal muke die mule2 cam pmpuan sejati. tp..........

hahaha.
suara die dua2 sedap. pheww~

ieda said...

adehhhh !! akak rebah sbb x leh tgk huwaaaaaaaaaaaaa

syazwiena khan said...

mati hidop balik pno ingat pmpuan !!

::FAIZ FARISH:: said...

dah tgk lama bnda ni

jaya jr said...

maknyah..haha

Miss Lalunn said...

tanjat boboi.... T_T

hahahaha ..aduih.. muke cun dah.. hehe

IMANSHAH said...

Sebelas bulan kita kejar dunia,
Kita turuti nafsu angkara.
Sebulan penuh kita berpuasa,
Kita bakar segala dosa.
Sebelas bulan kita sebar dengki dan prasangka,
Sebulan penuh kita tebar kasih sayang sesama.
Dua belas bulan kita berinteraksi penuh salah dan khilaf,
Di Hari suci nan fitri ini, Kita cuci hati, Kita buka pintu maaf.
Selamat Hari Raya Idul Fitri, mohon maaf Zahir dan batin...

Imanshah, Ipoh-Tumpat, 26 Ramadhan 1432 H

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!