LUTFI SYAFIQ

Friday, January 7, 2011

Kfc tek . Birthday nya c allister eduard .

tajuk je yg ala2 mcm nak tunjuk2 pix2 kan . tp xdak pix pun .hahah . gua saja ja mau post satu entry mlm ni . gua ada sorang kawan ni . nama nya nur Annisha . blog dia best . haha . gua pun dh terikut2 cara nya tulis blog ni . tp of kos la blog gua lg sweet . sweet ? grrr . damn ! *sumpah meniru ko nisha* . damn damn ! tp best kot lepak kt kfc td . skg gua dh faham dh org sarawak cakap . walaupun gua xreti nak ckp balik . at least faham la kan . gua pun muka ala2 sabah sarawak jugak kot ! tp tentulah gua yg lg hensem dan cute . pfftttttt ! damnnnn lagi skali ! wahhh menarik la ! pandai kawan gua si nisha ni . gua rasa best plak menaip menggunakan unsur2 wadepak ini . wakakaka . apa tuh ? hahaha . gua menaip sambil buat muka hensem . hensem kaa ? damn ! cute ada la kot ! grrrr . damn lagi ! hahahaha . wahh . lau ko baca ni nisha , ko jgn jeles lak sbb gua tulis lg best dari ko tulis . shttttt ! pfft ! grrr ! damn ! hahahaha nyte !

6 comments:

nishiyanisha said...

kau memang kurang asam kan? grr!! hahaha!! gua gelak sampai golek2 tau tak.. grr lagi.. (tidak ada 'dem' dalam komen ini)

LUTFI~;)) said...

ahahaha pffttt ! ko gelak ke ? yeahh akhirnya aku berjaya wat ko gelak smpai golek2 ! gua mmg hebat ! errr damn ! tp sblm ni mcm la ko xgelak bila aku cakap . aku ni mmg senang wat org gelak2 . wadefak ! hahahah damn damn damn lagi !

SENGAL UNTA'S said...

ahakz..copycat lutfi

LUTFI~;)) said...

ferd : besa la . haha

nishiyanisha said...

hahahaha.. senal giler.. gua baru baca entry kau yang lain2 tadi.. ak rasa macam 'perghh.. sengalll.. harharharharhardanharlagi'.. pastu tak dapat buat ape dah.. gelak sahaja.. hahaha!!

LUTFI~;)) said...

ahahah bese la tuuu . kopi pasta ko ! best gak . hehehe . grrrr . hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!