LUTFI SYAFIQ

Thursday, January 27, 2011

Pocong !!! (18SG)

sekali lagi ! tajuk mau gempak jer kan ? hahahah . salah satu cara menarik pembaca nih . heheh
kali ni aku nak ulas sikit pasal soalan dari blog NISHA . ulasan dia mengenai tinggal meninggal ni . hahah . so , soalannya begini . YANG MANAKAH LEBIH MENYAKITKAN APABILA PASANGAN KITA MENINGGALKAN KITA KERANA MATI ATAU MASIH HIDUP TETAPI MENINGGALKAN KITA?".

lebih kurang mcm tu la soalannya . hehehhe

jadi...
ulasan aku sebegini lah...

bagi aku tinggal hidup lagi menyakitkan . kita tau dia masih hidup tp dia tinggalkan kita . kita boleh nampak dia happy dengan org lain tp kita yang kesunyian tanpa dia . kita masih terbayang kelibat dia tapi dia dah bukan milik kita . kita masih terkenang detik2 bersama dia sedangkan dia dah tak endahkan kita . jadi , aku lebih percaya bahawa berpisah hidup lagi sakit dan menyakitkan . kalau dah mati tu kena redha la . lgpun dia dh mati . dia mati pun masa dia sayang dan care tentang kita . yg masih hidup ni juz pergi dan seronok dengan org lain . grrr terseksa kot . sekian .

3 comments:

nishiyanisha said...

cakap kau ni ada betulnya.. (ayat sangat baik ni).. tapi kalau bagi aku, kalau masih hidup.. depen dengan sebab kenapa dia tinggalkan kita.. kalau sebab kebodohan kita,, memang la rasa sakit kan? kalau sebab kebodohan dia,, sakit hati ada la.. hukhukhuk.. =)

Lelaki Ini said...

kita..setuju jugak ngn kau!
tapi kalau mati terus..
kita dh tak leh tgk muka dia..
tak leh nak tgk kebahagiaan dia
kalau dia hidup..
kita leh tgk dia..
tgk dia bahagia..
wlpun dgn owg lain..
sebab nya kita pnah syg dia..
biarlah dia bahagia wlpun bukan dgn kitaa

LUTFI~;)) said...

nisha : grr grr dan grr lagi!

lelaki ini : nama apa tah? hahah ok ok btol gak apa yg kau ckp tu. *cakap?haha* xpernah terpikir lak kita. xpe2 lepas ni aku pikir balik pasal benda ni. hehe. thx ^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!