LUTFI SYAFIQ

Monday, April 25, 2011

Kalau ada KEGEMBIRAAN mesti perlu wujud KESEDIHAN

Sekali lagi aku nak cakap yang aku ANAK SENI! tak percaya??? haaa tengok la karya aku kat atas tu! aku hasilkan sendiri tau! haha (ok cepat muntah!)
Baiklah, berbalik kepada topik kita pada kali ini iaitu GEMBIRA vs SEDIH.
Setiap orang mesti pernah melalui ujian iaitu kesedihan kan? konfem! betul tak?
Kita mesti ingat bahawa kegembiraan itu juga merupakan suatu ujian tau. DIA nak uji setakat mana atau bagaimana kita menjalani nikmat kegembiraan itu. Adakah kita masih ingat kepada-Nya atau kita leka dan alpa terus lupa kepada nikmat yang dikurniakan.

*Jadi kita haruslah bijak untuk mengendalikan diri kita. Arah tuju hidup kita. Supaya kita hidup dalam penuh keberkatan.

**Hmm kali ni aku tak guna bahasa Inggeris kan? Perasan tak?Full in Malay kan? Hahaha bangga! Erkkk "full in Malay?" (pitam!~)

2 comments:

syazwiena khan said...

kalo lutfi xcakap pasal ''full in malay '' awien pon xprasan !

LUTFI SYAFIQ said...

hehe. ada gak yg lain wiena. "konfem" tu pun inggeris. wahahha. rojak sungguh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!