LUTFI SYAFIQ

Sunday, January 8, 2012

Ben Ashaari?

Salam...
Argh, sengal jari lah aku sejak akhir-akhir ni.
Tengok keyboard laptop pun naik menyampah.
Macam nak kunyah-kunyah ja keyboard tu!
Ni mesti gara-gara banyak makan makanan laut seperti kerapu dan siamang ni. (siamang?)
Tak pun mesti banyak makan ayam golek dengan geng lepak aku.
HAHA.
Ben Ashaari? Sapa tu? Err...
Nak dijadikan cerita, semalam Cik Tyee ajak makan ayam golek.
Aku memang ON ja kalau orang nak sponser ni.
Pastu kami pun dijemput oleh Cik Tyee.
Lepas makan, tetiba berlepas pulak ke Putrajaya.
Masa kat jambatan tu, si Iqbal Hafiz la call Bro Ben ni ajak lepak.
Pastu Ben ajak lepak kat Ali1Bistro. (Tengok sini entry kat blog BEN)
Aku on ja.
Lepas tu kan...
Kan kan kan...

Hmm tengok kat bawah tu!

 Semalam aku kena maki weiii dengan ben! Siap kena belasah lagi. Lebam-lebam habis badan aku!
Tengok la perbezaan lengan aku dengan si Ben tu...
 Masa ni Ben tanya aku "Awat? Hang tak puas hati dengan aku lagi ka???"
Ni la geng lepak semalam.
Yang si Wanita tu bangga boleh bergambar dengan Ben. Err.

Apa-apa pun, thanks Ben sebab belanja minum semalam. (nak pujuk aku sebab belasah aku la tu)
Thanks Cik Tyee sebab belanja ayam golek.
Thanks Ini Acul sebab susah-susah letihkan diri datang amik kitorang.
Thanks HafizHafizol sebab datang lepak dengan aku.
Thanks Iqbal Hafiz sebab ajak lepak dengan Ben... Lalala~

Yang paling penting semalam aku dapat makan bende ni!!!
Ayam Panggang 5 Bintang, Pantai Dalam, KL.

Wasalam :)

p/s: cerita di atas kebanyakkannya hanyalah rekaan aku semata-mata. Thanks :)

12 comments:

Lelaki Ini said...

xdewk owg ajak aku..
sedeyhnya :(

LUTFI SYAFIQ said...

Lelaki Ini : alahhh kalau ajak pun mcm kau nak... kau kan hotsetaff. hahah

Rtp Farra Arisha said...

what a cool nice moment with encik ben and the rest...

LUTFI SYAFIQ said...

Farra: yeah, cool :P

Lady Milo said...

kunyah je keyboard tu.., lebih sedap dari ayam. abg ben promote blog ni.. tahniah bro... teehee..

Cik Rose Cute said...

bestnya....melepak...follow sini...

mimie_za said...

heheh...terbace entry abg ben..saje datang melawat sini..salam kenal..

Ahmad Haziq Azlan said...

untung la boleh jalan jalan makan ayam....

laskar pelangi said...

untunglahhhh boleh tumbuk2 ngan abg ben =D

LUTFI SYAFIQ said...

to all: thanks komen2. hehehe. bz siapkan tutorial ni kawan2. esk nak kene hantar...
huwaaa!!

Jemari MonteL said...

wahhhh patot laaa patot laaa... next time yu baanje ai laks occayyy...

Eera Shera said...

eeiii sedapnye ayam tu..meleleh air liur smpi ke lantai haha ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!