LUTFI SYAFIQ

Thursday, April 5, 2012

Isteriku Lelaki!

Salam, pagi-pagi ni aku dah terbaca berita panasss ni kat SH online. Perghhh! Kawen dah setahun tiba-tiba baru terasa yang isteri dia lelaki. Dasyat laa. Macam-macam kes. Time kawen taknak check betol-betol. Haha.
Gambar sekadar hiasan
KUALA LUMPUR – Bekas dekan institusi pengajian tinggi awam yang mengesyaki isterinya lelaki, memfailkan permohonan membatalkan perkahwinan di Mahkamah Tinggi Syariah, semalam.
Bahrom Sanugi, 61, nekad bertindak demikian selepas setahun mengahwini isteri ketiganya, Sri Wani Choo Abdullah, 37, seorang pengusaha produk kecantikan, yang memeluk Islam pada 2001.

Peguam Bahrom, Muhammad Hafiz Ab Rashid berkata, anak guamnya menikahi Sri Wani pada 19 Ogos 2009 di Songkhla, Thailand dan mendapatkan sijil nikah di Kedah.

P/s: Kalau korang nak tau berita selanjutnya, beli Sinar Harian!






5 comments:

Sunah Sakura said...

itu..itu...itu gambar yang buat replika blog abg ben dulu..hahahahah

luqman zakaria said...

oh mai,,ah setahun kawin baru sedar..aiyoo weird~

C i k P i p i T e m b a m said...

akak tu kan , kalau tak silap kita dia punye kedai tu dalam jusco setiawangsa.. dlu selalu beli ubt jamu kat dia. HAHAHA. tp muka dia tak terang la kt metro.. sinar x beli. :p

LUTFI SYAFIQ said...

sunah sakura: erkk? xpaham... apa tu? hehe

luqman: weird giler.

cik pipi: yaka??? nk p usharr!

tunz said...

cinta itu BUTA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!