LUTFI SYAFIQ

Thursday, April 19, 2012

Kedai Makan Biasa tapi Sedap!

Salam. Hari ni aku nak bawak korang pergi makan lagi. Memandangkan aku masih bercuti kat kampung ni, memang hari hari aku cari kedai makan. Haha. Disamping mencuba, aku juga membuat kajian harga makanan. Cewwah. Hehe.


Hari ni aku pergi makan kedai Melayu. Kedai ni memang faveret aku dengan kawan kawan sejak zaman sekolah lagi. Tiap tiap hari kami singgah makan kat kedai ni lepas waktu sekolah. Hehe. Meh tengok apa yang aku dengan kawan aku makan hari ni...


Senarai makanan dan harga:


Nasi Goreng Tomyam plus telur mata +  barli ais : RM 5

Nasi Goreng Ikan Masin + jagung cincau : RM 5


Total : RM 10


Murah kan? Nak makan murah, meh la Kedah :-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

Azee Hana said...

wah murah la..nampak pon sedap..

luqman zakaria said...

kedah memang makan murah!! makanan pon boleh tahan sedap!! huhu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!