LUTFI SYAFIQ

Friday, April 20, 2012

Laksa Home Made

Salam. Hari ni makan lagi oiii. Dah lama aku kempunan laksa yang mak aku masak. Dah banyak kali cuti tapi tak pernah sempat suruh mak aku masak. Tapi, kali ni dapat jugak. Walaupun hari ni ikan agak mahal, tapi disebabkan aku nak makan, mak aku masak jugak. Bapak aku pulak marah-marah tadi sebab ikan mahal dan tak patut buat kuah laksa. Sampai aku tertengking sikit bapak aku tadi macam ni:

"Tak payah buat pun takpa laksa tu dah ikan mahai. Bukan kebuloq nak mati pun kalau tak makan". Pastu mak aku pulak cakap bela aku "Takpa la, kita buat la laksa satgi. Dah lama dah mak tak buat laksa."

Pastu ayah aku diam. Haha. Sorry ya tertengking tadi. Terasa derhaka pulak. Hmm.

By the way, hargailah orang tua kita selagi mereka masih ada :-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

Eera Shera said...

sedapnye laksa..pos boleh haha

Ainur Hamzah said...

wahhh sedap.
BTW, yep, hargai orang tua kita selagi mereka masih ada :)

Rozuan Ismail said...

aiyok, seeloknya mintak maaflah. ayah bukan apa, mungkin tak nak membazir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!