LUTFI SYAFIQ

Tuesday, May 3, 2011

Dapur Bujang

Apa tu?? HAA?? Dapur Bujang??? mesti korang tertanya2 kan? haha
ok kali ni aku nak promote atau nak memperkenalkan korang dengan sahabat aku ni.
maksudnya, nak kenalkan blog mereka kepada rakan2 kat blog LUTFI SYAFIQ ni. (paham tak ayat aku?)
hahaha jangan pengsan dulu! rileks2! ok...
korang suka masak? nak cuba resepi baru?
yang simple dan sodapp?
korang boleh laa menjengah ke blog sahabat aku ni...
klik SINI untuk ke blog mereka.

ok ni ada satu contoh gambar makanan dari blog tersebut.
Klik gambar tersebut untuk mendapatkan resepi!

Harap ramai2 boleh melawat ke sana dan "mengikut" untuk memeriahkan lagi DAPUR BUJANG mereka!!!

*harap2 dapat membantu dalam usaha memperkenalkan blog tersebut walaupun aku tau yang aku ni bukanlah seorang blogger yang berpengaruh... haha

Terima Kasih :)

1 comment:

aboyandnick said...

terima kasih lutfi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!