LUTFI SYAFIQ

Wednesday, May 4, 2011

Saya ada Kembar!

aku ada kembar! percaya??? haha memang tak la kan? dengan adobe photoshop, semua benda kita boleh buat dengan gambar... nak kasi putih, nak kasi hidung mancung, mata nak bulat, telinga nak capang, rambut nak kaler2 bagai, semua boleh! haha. yang berpakaian nak berbogel pun boleh! tu yang bahaya tu! hahaha ado?
ok ni ada dua keping gambar yang aku dah edit simple2. aku dan "kembar" aku! haha hensem kan?
1: di ranjangan. yang kanan tu takut2 kan? hahahha
2: mereka semua ni dok tengok apa tah? haha. 

*korang try la edit. senang ja ni. aku ingat nak buat tutorial fotoshop tapi malas sikit. kalau malas banyak taktau la macam mana kan? haha

Have a nive day! :)

2 comments:

srikandi cinta said...

menarikk

hafiz hafizol said...

Kembar awak lagi hensem drp awak.. sekian.. muahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!