LUTFI SYAFIQ

Saturday, May 19, 2012

Iklan yang Semakin Lucah!

Salam. Hohoho. Saban hari makin macam-macam iklan kita jumpak kat surat-surat khabar kan? Cara mau kasi besar tutt laa, kasi kecik tuttt laaa kasi ketat tuttt laaa. Haiiyooo! Itu tak kisah lagi, tapi yang jadi model pulak perempuan bertudung. Aduiii. Hahaha. Paham tak maksud aku? Kalau tak paham, cuba tengok gambar kat bawah ni.

http://www.fuhsantai.com/wp-content/uploads/2012/05/iklan-vagina.jpg

Haa, ada yang berminat? Boleh la kot hubungi number telefon kat atas tu. Kahkahkah! Dasyattt dasyat!

3 comments:

Nelly The Strange said...

aduhai .. ada juga iklan mcm ni .. -.-'

Ieqa Halim said...

macam macam lah zaman sekarang ni . macam dah hilang perasaan segan . brr -.-

Adam Haiqal said...

tau xpe..iklan sekarang semakin hilang sensitiviti nya..huh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!