LUTFI SYAFIQ

Saturday, May 12, 2012

Nenek Tua Belajar Tarian Tiang

Salam. Wah, malam-malam macam ni rasa kelakar pulak tengok gambar-gambar ni. Agak teruja jugak la sebenarnya. Selalunya kalau dah umur 60 tahun, better jaga cucu kat rumah kan? Tapi nenek ni semangat pergi belajar tarian tiang. Kalau kita tengok dressing dia, macam umur 20 tahun kan? Hehe. Keep it up lah nek!

sumber

P/s: Takleh bayang kalau ni nenek aku…

2 comments:

hawiz said...

makkk angg!!....geliiiii

hud aikara said...

hahahaha...kalau menari kat bilik sekadar utk senaman oklah...tapi janganlah hendaknya dia buat persembahan kat depan org...adoi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!