LUTFI SYAFIQ

Thursday, March 8, 2012

Karok Bersama Blogger Retiss Nisa Kay dan Ziera Zain

Salam.
Hai, lama dah aku tak upload gambar-gambar pasal aktiviti aku kan? Kalau tak, dedulu, asyik upload gambar jer. Ye la, masa dulu kan aku masih excited sebab ada DSLR baru. Sekarang, DSLR pun dah tua, aku pun dah jemu. Ok, balik kepada tujuan asal. Entry kali ni aku nak tayang gambar-gambar aku pergi karok dengan retis blogger Nisa Kay dan Ziera Zain. Korang jeles tak? Tak yah la jeles kan. Tak dapat apa-apa pun kalau jeles dengan aku. :P

Usha gambar-gambar drama kat bawah ok!





 Ok, gambar yang last sekali tu sila abaikan. Gemuk sudah aku sekarang. Bukan gemuk, taff. Haha.

Selamat Malam :)

9 comments:

Mimi Suke Cupcakee said...

untunglah :p hehe . kem slaam deme

LUTFI SYAFIQ said...

bereh berehhh. hehehe

Pesta Jiwa said...

Gemuk...taff..gagah perkasa...baru bleh jadi retis pujaan ....hahahha

AmirahSM said...

bestnyeee jmpe blogger femes =)

beLLa said...

sonoknye karok. aku pun bru karok smlm. syiokk wo ! tp kte xdpt karok ngn retis mcm awk. haha

MiSz fiFiEyQa said...

wah..nampaknye dikepit oleh 2 orang awek cun ye..hehe

LUTFI SYAFIQ said...

heheheh. kan???

izaFiza said...

haha.btol.bukan gemuk.taff.=p

hafiz hafizol said...

karok ngan aku x de entri ke ? Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!