LUTFI SYAFIQ

Saturday, March 24, 2012

Nightfall Movie 2012

Salam.
Hari ni aku nak review sikit pasal movie yang aku dapat tiket daripada Nuffnang hari tu. baru hari ni sempat nak review sebab aku sekarang tengah busy dengan final exam. Tengok poster citer ni kat bawah.

Sedikit sinopsis daripada aku:
Filem ini mengisahkan seorang lelaki bernama Eugene Wang yang telah dibebaskan daripada  20 tahun penjara akibat kes rogol dan bunuh. Selepas dia dibebaskan, satu lagi insiden kematian berlaku. Oleh kerana masa lalunya, polis mengesyaki dia telah membunuh seorang selebriti klasik. Selepas tu, penyiasatan yang telah dilakukan sangat mencabar dan penuh tanda tanya yang sangat super duper mengelirukan. Ok, kalau korang nak tau lebih lanjut, kena lah tengok sendiri kan? Hehe.


Komen aku:
Cerita ni pada permulaan agak bosan kerana aku tak faham sangat apa motif sebenarnya, lepas 10 minit macam tu, aku mula jadi sangat curious dan suspen gila-gila! Seriously terbaik cerita ni! Korang mesti tonton ok! Aku kasi 4/5 bintang!


P/s: Thanks nuffnang for the tickets!

2 comments:

Luqman Zakaria said...

tgk wallpaper pn aku x minat!! hehe~ tapi kalau kau dah bagi berbintang2 nih..ermm..apo nak dikato..

Unknown said...

selamat menonton

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!