LUTFI SYAFIQ

Friday, March 16, 2012

Ratu Cantik yang Botak

Salam.
Bangun pagi-pagi ni aku ada terbaca satu artikal pasal ratu cantik Chugiak-Eagle yang telah botakkan kepalanya bagi memperolehi sumbangan untuk penyelidik kanser. Bagus kan dia ni? Walaubagaimanapun, perkara ni tak kan jejaskan karrier dia sebagai ratu cantik. Haha. Ok la kalau macam tu kan? Setakat ni, dia telah dapat $4000 dolar sejak dia botakkan kepalanya minggu lepas. Wah, bagus sangat. Tengok gambar kat bawah.
Even dah botak tapi still cantik kan? Haha.

Wasalam.








Sumber

3 comments:

NOOR FATIN said...

betol tu. walau dah botak tetap cantik :)

Azee Hana said...

sebab die mmg cantikk..botak pon cantik..=)

fyna said...

untungla cantik..kebetulan die pun ngah wat kebajikan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!