LUTFI SYAFIQ

Thursday, March 15, 2012

Mati Berdiri

Salam.
Terkejut aku pagi-pagi ni baca pasal seorang pemandu lori hantu yang mati berdiri tersepit lori. Haa, kejadian ni berlaku di Kuala Lipis tau. Mangsa dipercayai sedang membaiki lorinya yang mengalami kerosakan tetapi tanpa sedar, lori tersebut telah bergerak perlahan-lahan lalu menyepitkan (nyepitkan? betul tak istilah aku pakai?) pemandu lori tersebut. Mangsa dikatakan terkial-kial selama 30 minit sebelum maut di tempat kejadian. Lihat gambar di bawah.

Tragiskan? Bahaya betul... Jadi, bagi korang yang nak membaiki lori tu sila ambil langkah berjaga-jaga ok? Kang tersepit tak pasal-pasal mati berdiri. Condolences to his family.

P/s: Ketaq aku tengok.

6 comments:

❖ FS ❖ said...

Tragisnyee . Innalillah :(

Joel Leslie said...

dushhh dasyat :/

Syamimi Che Usof said...

serius! mmg ngeri 0_o

iyka syafika said...

ya allah...kecian pulak.mati dlm keadaan mcm tu je.

Azee Hana said...

isy,,seramnye..huhu

LUTFI SYAFIQ said...

kita perlu hati2 dgn apa2 kerja kita buat. kan kan... hm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!