LUTFI SYAFIQ

Tuesday, March 6, 2012

Susu Pekat dapat Haluskan Kulit

Salam.
Banyak pulak tips yang aku dapat tahu hari ni. Susu pekat dapat haluskan kulit wajah? Pelik tak? Terpikir tak anda anda semua sebelum ni pasal susu pekat ni? Mesti tak kan? Mai sini aku nak cerita macam mana kita nak buat dengan susu pekat ni untuk menghaluskan kulit wajah.


1. Ambil satu sudu besar susu pekat manis.


2. Campurkan susu tersebut dengan sedikit air panas.

3. Kacau campuran tu sehingga ia cair.

4. Kemudian, ambil kapas dan gunakannya untuk meratakan campuran susu dan air tadi ke seluruh muka anda.


5. Biarkan ia kering selama beberapa minit.

6. Akhir sekali, bilaslah wajah anda dengan air bersih.

Amalkanlah 2 atau 3 kali seminggu agar hasrat anda untuk memiliki kulit muka yang cantik serta mengelakkan masalah tompok hitam tercapai.
Gambar hiasan... Licin tak muka aku? Cara aku lagi mudah. Pakai photoshop saja. Kahkahkah.





Sumber





3 comments:

laskar pelangi said...

wah! jadi pakar kecantikan dah dia..ehehe..nanti nak try wat la..nnti penuh semut kat muka..camne eh??hihihi

chemay said...

photoshop cara terbaik!
harharhar

hafiz hafizol said...

Aku pakai susu tepung!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Panasss!